Edukacja przedszkolna jest bardzo ściśle związana z wychowaniem, co znalazło odzwierciedlenie w nowej „Podstawie programowej wychowania przedszkolnego”. Pracujemy nad rozwojem zdolności:
- słowno – językowych;
- wizualno – przestrzennych;
- muzycznych;
- cielesno – kinestetycznych;
- logiczno – matematycznych;
- interpersonalnych;
- intrapersonalnych;
- przyrodniczych;
- egzystencjalnych.

Poprzez swoją aktywność Dziecko konstruuje trzy rodzaje wiedzy:
- fizyczną (wiedza o przedmiotach);
- logiczno – matematyczną(operacje umysłowe dokonywane podczas działań na przedmiotach);
- społeczną (interakcje społeczne).
W dążeniu do założonych celów nauczyciele posługują się wieloma metodami min. dobrego startu M. Bogdanowicz, której zadaniem jest przygotowanie do czytania i pisania; ruchu rozwijającego W. Sherborne wspierającej rozwój emocjonalny, społeczny i motoryczny. Dużą wagę przywiązujemy do edukacji matematycznej: opieramy się na teorii i programie prof. E. Gruszczyk -Kolczyńskiej.
Język angielski
Język angielski to w naszym przedszkolu przede wszystkim bezpośredni kontakt nauczyciela z dzieckiem. Dzieci uczą się przez doświadczenie, zabawę, śpiewają piosenki, wierszyki, liczą. Poznają znaczenie angielskich słów i zwrotów podczas różnorodnych gier i zabaw oraz poprzez kontakt z dwujęzycznym materiałem edukacyjnym.
Zajęcia dodatkowe
Dbając o wszechstronny rozwój zapewniamy naszym pszczółkom szeroki wachlarz zajęć dodatkowych. Mają one na celu usprawnianie układu ruchu, koordynację wzrokowo- ruchową, doskonalenie zdolności lingwistycznych, plastycznych i poznawczych oraz zajęć wspomagających prawidłowy rozwój społeczny.
- Codzienne zajęcia dydaktyczno – wychowawcze.
- Kinezjologia edukacyjna.
- Zajęcia z języka angielskiego.
- Ruch rozwijający Metodą Weroniki Sherborn.
- Rytmika.
- Warsztaty plastyczne.
- Zajęcia sensoryczne.
- Warsztaty Mały podróżnik.
- Warsztaty kulinarne.
- Przesiewowe badanie logopedyczne
- Przesiewowe badanie integracji sensorycznej.
- Gimnastyka korekcyjna.
- Zumba.
- Judo.
- Kodowanie/programowanie na dywanie.
- Ekspresja muzyczno- ruchowa.
Indywidualne terapie w zależności od potrzeb:
- Terapia ręki.
- Trening umiejętności społecznych.
- Zajęcia z psychologiem, pedagogiem, zajęcia wyrównawcze/ korygujące i wspierające.
- Fizjoterapia.
- Ludoterapia- ale wkoło jest wesoło.
- Integracja sensoryczna.
Więcej informacje we wrześniu wraz z rozpoczęciem roku szkolnego.